9 Aralık 2012 Pazar

Medina Turgul DDB

Bu ajansla birlikte reklam sektöründe çalışılabilecek alanları ve her bir alanın ayrı ayrı reklamın hangi aşamasında, ne gibi görevler yaptığını görme fırsatımız oldu. Türkiye’de hemen hemen bu kadar geniş kapsamlı çalışan ajansa rastlamak zor ve biz bu ajansı gezerek aslında reklamı iş olarak tam anlamıyla izleme fırsatımız oldu. Yaptıkları örnek işleri incelerken gerek yaratıcı ekibin rolünü gerek müşteri ilişkileri sorumlularının görevlerini daha iyi anladık. Belki de bu ajans gezisi ile kendimizin hangi alanda olmak istediğimiz kafamızda biraz daha yer etmiş oldu. Ajansın büyüsüne kapılmamak gerçekten çok zordu. Yaptıkları işleri, aldıkları ödülleri dinlerken bir reklamcı adayı olarak hayal ettiklerimin gerçek olabileceğine olan inancım arttı. Bu sektörün içinde var olan ve faal olarak hala çalışan insanlarla yaptığımız sohbet ile onları tanıyarak ‘reklamcı’ kimdir, nasıl düşünür hangi aşamalardan geçirir projelerini görmüş olduk.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder